Wpisz poszukiwaną frazę

DOSTAWA- KOSZTY I FORMA

 Koszt dostawy zależy jest od wybranej formy płatności i sposobu dostawy.

Sposób dostawyPrzedpłata
(przelew lub płatność Online)
PobranieCzas dostarczenia
Kurier Inpost19,00 zł+5,0 zł1-2 dni robocze
Paczkomaty Inpost 24/716,00 zł+5,0 zł1-2 dni robocze
    

Paczkomat Inpost
Klient przy składaniu zamówienia wybiera paczkomat do którego ma zostać dostarczona paczka. System Inpost samodzielnie przydziela skrytkę do której trafi paczka.

 Na odbiór przesyłki z paczkomatu klient ma 48 h. W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym czasie, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. 

Ważne!
Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że została ona uszkodzona (rozdarta, zgnieciona, zalana) zgłoś reklamację bezpośrednio przy paczkomacie, postępując zgodnie z instrukcją widoczną na ekranie paczkomatu.

 W razie pytań lub problemów można skontaktować się z Infolinią Inpost pod nr 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

 W sytuacji zauważenia szkody po odejściu od paczkomatu należy zgłosić się do placówki Inpost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Na jego zgłoszenie masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.